onsdag den 11. juni 2008

Første dag hjemme

Idag står den på renlighed fremmer forståelsen, og jeg skal være den første til at indrømme at jeg er pave stolt når Benjii kommer hen og står og piber foran mig for at fortælle at jeg nu har 15sek til punktet uden fortrydelse. Op af sofaen(eller gulvet, alt efter hvor jeg lige har smidt mig) ud til døren og så ud på græsset. Vi har haft et lille uheld indenfor, grundet mit sløve sind...(når hunden står og kradser op af vinduet ud til haven så er det ikke fordi den nyder udsigten!!!) så den fejl sker ikke igen.......
Dagen går med at spise, tumle lidt og sove. Vi har valgt at al leg og voldsom hygge først sker efter kl 16, da vi vil prøve at få Benjii til at forstå at man skal slappe af i dagstimerne og give den gas om eftermiddagen og aftenen, indtil videre er det foregået stille og roligt, her kl 13 var han lige vågen fik en lille smule mad på græsplænen og et tyggeben ind i buret bagefter. Da det var udryddet gik han lidt rundt for til sidst at falde omkuld og så stor soves der:-)
I skrivende stund er Benjii sat i opladeren, efter lille gåtur, mad og drikke samt forsøg på at overvinde Fusca. Så indefor en lille time vågner han op, luftning, mad og en lille smule leg inden natten(så håber jeg vi får en ligeså rolig og behagelig nat som d. 1.)