onsdag den 18. juni 2008

Benjii - Den dygtige

I går aftes talte jeg en del i telefon(dette kan godt komme som et chok for nogen!), imens lå alle andre i husstanden og sov, se det er da også hyggeligt nok, men jeg skal indrømme at min teori igen ikke blev udført i praksis, nemlig den at Benjii ikke skal sove inden han skal i seng, så efter vi var gået i seng gik der en halv times tid inden han fandt ud af at jeg faktisk mente det med at sove. Så skal jeg godt nok også love for at han fik lært sin far at sove.. kl 22:30 ramte vi sengen, kl 0600 skulle vi lige ud på græsset og lette en tår, derefter kunne vi gå i seng igen, og da jeg stod op sov han stadig, ja han sov så videre til kl 12:05, og man må da sige at 12-13 timers søvn er godt skuldret:-) JEG ER STOLT!
Det skulle så have været første dag alene hjemme hele dagen, men på grund af min mave(behøver ikke uddybe det nærmere) så ligger jeg brak og spiser yougurt:-s I skrivende stund ligger begge hunde og sover, ligesom de skal når vi er på arbejde, så alt i alt går det super godt:-)

Ingen kommentarer: