torsdag den 24. juli 2008

Så må der blogges

Har efterhånden fået ballade og tilråb af alle der kommer forbi bloggen pga den manglende opdatering herinde..... Så jeg vil prøve at tage mig sammen og få ført lidt nyt til siden...:-)
Benjii er sgu skøn..... Han tester mig dagligt i hvad man må og ikke må... et super eksempel er vores kamp om hvorvidt sofabordet er et sted man kan stille sig for at nyde udsigten... Aner snart ikke hvem der vinder, jeg har dog ikke opgivet håbet om en sejr der falder ud til min fordel(til dem der ikke har gættet det, så er min sejr at sofabordet bliver hundefrit!!!)

Igår havde vi besøg af Sanne, Sus & William.... Så der er blevet sovet og snorket hele natten.
Idag kommer Lene(Benjii's opdrætter), Benjii's mor, halvsøster, og kuldsøster. Fusca er blevet kørt i dagpleje hos Sandy's forældre, da vi ikke vil udsætte ham for en hel dag i vagt stilling(Fusca er og bliver betjenten her i huset hvad angår gæstehunde!!), så han får fred i Gug mens de 4 tollere styrter rundt i haven... Billeder og et referat følger:-)

Ingen kommentarer: